Afspraak

Even voorstellen: The Content Guys, specialisten in content marketing

The Content Guys is een online communicatiebureau gespecialiseerd in social media en content marketing. Kies één van onze voordelige VIP-pakketten of bestel eenmalig een analyse, webtekst, nieuwsbrief, blog, campagne of social media care!

Afspraak

Content expertise

Analyse & advies

Een goede online strategie vergt een goede analyse als voorbereiding. De analyse toont aan welke online kansen er voor jouw onderneming zijnLees meer

Online strategie

Zodra jij overtuigd bent van jouw online kansen, ontwikkelen wij een strategie gebaseerd op de identiteit van jouw product of organisatieLees meer

Content creatie

We creëren doelgroepgerichte content. Denk bijvoorbeeld aan een digitale nieuwsbrief, blog, een los artikel of complete SEO-webtekstenLees meer

Content beheer

Tijd om te publiceren? Wij brengen een heldere structuur aan in wat je online vertelt, wanneer je dit het beste kan doen en op welk digitaal platformLees meer

Social media

Wij helpen je met het opzetten en optimaal inzetten van de juiste social media-kanalen. Van een kleine start-up tot onze full package dealLees meer

Webcare

Wij houden jouw publiek goed in de gaten, spelen direct in op vragen en online reacties en handelen klachten af namens jouw organisatieLees meer

Online campagnes

Om jouw merk nog beter in de markt te zetten, kunnen wij je helpen met AdWords, Bing Ads, Facebook Ads, een Twitter-campagne, Insta-Ads en affiliate marketing Lees meer

Websites

We helpen je graag met een professionele website die grafisch in het oog springt en met relevante content en SEO-teksten inspeelt op de behoefte van jouw klantLees meer

  • Wie maakt de content binnen uw bedrijf?

Wie maakt de content binnen uw bedrijf?

  • 23 oktober 2017

Veel ondernemers denken dat zij zelf in staat zijn om de contentmarketingstrategie voor hun bedrijf te bepalen en te managen. Zij kennen hun onderneming tenslotte het best. In de praktijk pakt dit vaak anders uit.  In de praktijk pakt dit vaak anders uit.

  • Emoji’s in de marketing, een goede tool?

Emoji’s in de marketing, een goede tool?

  • 15 september 2017

Millennials bereik je niet via traditionele media. De volgende generatie consumenten reageert op korte en krachtige content via sociale kanalen als Instagram, Messenger, Whatsapp en Snapchat. Wil je twintigers bereiken, zet dan emoji’s in als marketingtool. Er zijn tientallen nieuwe icoontjes in de maak! Amazing.nl schreef er een blog over.

  • Dit verdienen Youtubers met reclamedeals

Dit verdienen Youtubers met reclamedeals

  • 17 juli 2017

Dat vloggers op Youtube steeds meer inkomsten genereren met sponsordeals is al lang geen geheim meer. Toch wordt vaak nog wel geheimzinnig gedaan over hoeveel er nou precies binnen gehengeld wordt met zo’n deal. De jongens van het kanaal Mashup gingen op onderzoek uit en geven in hun nieuwe vlog antwoord op de vraag: ‘Wat verdienen Youtubers met reclamedeals?’.

Partners