Analyse & advies

Voordat je aan de slag gaat met social media, websites, blogs of nieuwsbrieven dien je eerst een analyse te maken van het online gedrag van jouw klanten. Zitten zij wel op Facebook en Twitter of worden ze liever per mail benaderd? Wanneer zijn ze online? En waar praten ze dan over?

Ook is het belangrijk om te onderzoeken of jouw organisatie wel ‘web-proof’ is. Wat is je huidige online strategie? En wie gaat het straks beheren? Uit onze grondige analyse volgt een advies dat inspeelt op jouw online kansen en past bij de identiteit van de organisatie.

‘Is mijn onderneming wel web-proof?’

Overige expertises

Online strategie

Zodra jij overtuigd bent van jouw online kansen, ontwikkelen wij een strategie gebaseerd op de identiteit van jouw product of organisatieLees meer

Content creatie

We creëren doelgroepgerichte content. Denk bijvoorbeeld aan een digitale nieuwsbrief, blog, een los artikel of complete SEO-webtekstenLees meer

Content beheer

Tijd om te publiceren? Wij brengen een heldere structuur aan in wat je online vertelt, wanneer je dit het beste kan doen en op welk digitaal platformLees meer

En nog meer expertise

Lees meer

Social media

Wij helpen je met het opzetten en optimaal inzetten van de juiste social media-kanalen. Van een kleine start-up...

Lees meer
Lees meer

Webcare

Wij houden jouw publiek goed in de gaten, spelen direct in op vragen en online reacties en handelen klachten af...

Lees meer
Lees meer

Online campagnes

Om jouw merk nog beter in de markt te zetten, kunnen wij je helpen met AdWords, Bing Ads, Facebook Ads...

Lees meer
Lees meer

Websites

We helpen je graag met een professionele website die grafisch in het oog springt en met relevante content en SEO...

Lees meer