Vooral binnen het midden- en kleinbedrijf wordt gedacht dat marketing bestaat uit adverteren en sales en dat investeren in online marketing, dus ook een plan, weggegooid geld is. Niets is minder waar. Het maken van een online marketing plan is namelijk een leerzaam, waardevol proces. Het kost weliswaar tijd en commitment en vereist uren onderzoek maar het komt jouw bedrijf ten goede.

Hoe je een dergelijk businessplan opstelt? Met onze Content Guys natuurlijk 😉. De voordelen:

  1. Je krijgt inzicht in wat jou uniek maakt en wat jou onderscheidt van de concurrent.
  2. Je bent met dit inzicht in staat doelen te stellen en hiernaartoe te werken.
  3. Je neemt weloverwogen beslissingen (je hebt er immers onderzoek naar gedaan) die aansluiten bij je business plan en hierin gestelde doelen en missie
  4. Potentiële klanten zullen eerder voor jou kiezen als jij jouw onderscheidend vermogen strategisch inzet. De kans is dus groot dat jij als winnaar uit de bus komt.

Meer tips vind je hier!