Blog

T-Mobile plaagt Vodafone met The Voice of Holland-parodie

Goede content marketing is ook inspelen op de actualiteit. Inspelen op de actualiteit en daarmee een viral creëren is zelfs nog genialer.

En dus verzond T-Mobile een leuk grapje rondom Ali B en The Voice of Holland. The Voice of Holland wordt namelijk keihard gesponsord door rode rakker Vodafone. Niet zomaar een concurrent dus. Tijd dus om Vodafone een beetje te […]

Door |9 september 2013|Content marketing, Online strategie, Social Media, Videos|Reacties uitgeschakeld voor T-Mobile plaagt Vodafone met The Voice of Holland-parodie|

De krant is koning dankzij Blendle

Afgelopen donderdag gaf De Wereld Draait Door bijna een kwartier gratis reclame aan Blendle. We hadden het bijna gemist, waar het niet dat na de uitzending op TV volop over dit merk werd nagepraat op Twitter. Nieuwsgierigen, waaronder wij, konden het dan ook niet laten om via de dwdd.vara.nl de uitzending terug te kijken. En zie daar… TV, social […]

Door |6 september 2013|Content marketing, Online strategie|Reacties uitgeschakeld voor De krant is koning dankzij Blendle|

Het nieuwe logo van Yahoo!

Dit is hem dan: het nieuwe logo van Yahoo! Vorige maand kondigde Yahoo! deze verandering al groots aan. Het publiek werd gevraagd om mee te denken. En al dat denkwerk in combinatie met de creativiteit van de Yahoo!-vormgevers leidde tot dit resultaat.

Nieuwe koers, nieuw logo

Bij een nieuwe koers hoort ook een nieuw logo moet Yahoo! gedacht hebben. Sinds CEO […]

Door |5 september 2013|Content marketing, Online strategie, Social Media|Reacties uitgeschakeld voor Het nieuwe logo van Yahoo!|

Microsoft koopt Nokia! Ja, en?

Met grote letters stond het op alle nieuwssites: Microsoft koopt Nokia. Bij de meeste nieuwsjagers moest later nog het woord “grotendeels” worden toegevoegd, maar dat gaat vervolgens weer alleen om een aantal nietszeggende details.

Even een kleine flashback. Ooit stonden mensen in de rij om Windows 95 te bemachtigen. Een gadget uit – hoe logisch – de jaren ’90 dat […]

Door |4 september 2013|Online strategie|Reacties uitgeschakeld voor Microsoft koopt Nokia! Ja, en?|

myApollo: een nieuw social media netwerk met data-opslag

Stel je voor: documenten die je nu opslaat in je Google Drive, foto’s die je deelt via Facebook, video’s die je upload via YouTube en je mening die je deelt via Twitter allemaal in 1 app.

Als we het nieuwe social media netwerk myApollo mogen geloven, gaat dat deze maand echt gebeuren. myApollo brengt namelijk zoals ze zelf zeggen sociale […]

Door |2 september 2013|Online strategie, Social Media|Reacties uitgeschakeld voor myApollo: een nieuw social media netwerk met data-opslag|

Pinterest met de dag (P)interessanter

Volgens Pinterest zelf wordt Pinterest nog (p)interessanter. Volgens ons ook. Pinterest gaat je namelijk aan inspiratie helpen door jou als gebruiker te wijzen op andere borden die te maken hebben met jouw eigen (te creëren) bord. Dat kunnen ze doen aan de hand van jouw zoektocht op het internet. Aan de hand van de sites die je hebt bezocht […]

Door |5 augustus 2013|Content marketing, Online strategie, Social Media|Reacties uitgeschakeld voor Pinterest met de dag (P)interessanter|

Uw kennismaking met content marketing

Meten is weten, een bekend credo dat continu wordt geroepen door alles en iedereen die werkt met en dankzij het internet. Wat vaak geroepen wordt, is vaak ook waar. En in dit geval zeker!

Met The Content Guys zijn we nu iets minder dan een half jaar onderweg. Gelukkig kunnen ook wij aardig meten en zien we in onze cijfers […]

Door |24 juli 2013|Content marketing, Online strategie, Social Media|Reacties uitgeschakeld voor Uw kennismaking met content marketing|

Benut de vakantie om de online marketing angst te overwinnen

De zomer is al enige tijd in volle gang. De eerste vakantiegangers zijn al vertrokken, het zonnetje schijnt en op menig werkvloer is het behoorlijk stil.
De consument blijft zijn vragen stellen. Ook tijdens vakanties!
Bij The Content Guys draaien wij daarentegen op volle toeren. Hoewel veel bedrijven en personeelsleden genieten van een welverdiende vakantie, blijven de consumenten ondertussen toch hun […]

Door |17 juli 2013|Content marketing, Online strategie, Social Media, Webcare|Reacties uitgeschakeld voor Benut de vakantie om de online marketing angst te overwinnen|

Social media: van revolutie naar evolutie

Content marketing is helemaal in. We moeten er in deze regio nog even aan wennen, maar elders in het land is men al lang om. Met name grote bedrijven als Coca Cola, Red Bull en KLM doen al niet anders meer. En wat te denken van verzekeraar Centraal Beheer of de bouwmarkt Praxis. Content marketing is bij dat soort […]

Door |11 juli 2013|Content marketing, Online strategie, Social Media|Reacties uitgeschakeld voor Social media: van revolutie naar evolutie|

Yahoo! spendeert miljoenen aan Xobni

Yahoo! heeft weer iets gekocht. Dit keer mocht het zo’n € 70 miljoen euro kosten, maar dan is de app-ontwikkelaar Xobni dan ook echt van Yahoo!
Xobni is de ontwikkelaar van de leuke app Smartr Contacts, die het mogelijk maakt om extra gegevens toe te voegen aan je lijst met contactpersonen. Zo kan je bij het contact van een vriend, […]

Door |5 juli 2013|Content marketing, Social Media|Reacties uitgeschakeld voor Yahoo! spendeert miljoenen aan Xobni|