Tja, wij vinden het geniaal. Het stukje webcare dat inmiddels viral gaat op het internet. Amper een dag geleden stuurt Willem Nout een verzoekje naar de KLM met de vraag hoe hij kan profiteren van de KLM Werelddealweken. Nout doet dat een beetje op zijn Surinaams of in straattaal (geef het beestje een naam), waarop de Webcare van KLM het niet kon laten.

webcare van KLMKLM antwoordt nu eenmaal in meerdere talen en dus werd ook Nout bediend in zijn moerstaal. Hier rechts zie je een foto van de verkorte versie van de conversatie (klik om te vergroten). Hier zie je de gehele conversatie inclusief de reactie van de rest van Nederland.

Geniaal is de conversatie in onze ogen, omdat Webcare van KLM het niet schroomt om op een ludieke manier Nout te woord te staan. Het vertoont een zekere lef en aangezien de conversatie inmiddels viral gaat, wordt dat lef meer dan beloond.

Ach, en oordeel zelf: is toch ook chil?