Op kosten van NS International naar Parijs, daar een hele dag rondstruinen en vervolgens bijdragen aan een e-book. Dit alles zet NS in bij zijn nieuwe contentmarketingcampagne.

De campagne begon deze week met een groep bloggers die naar Parijs trokken. ‘s Avonds in de trein terug naar huis tekenden ze allemaal hun persoonlijke tips op. Alle digitale hoofdstukken worden samengevoegd in een gratis bij NS downloadbaar e-book.

Het aardige van deze opzet is dat en klein dozijn bloggers ieder met een eigen bril, vanuit eigen expertise, naar de Franse hoofdstad kijkt. Dat moet een prettig gekleurd digitaal boekje opleveren voor toekomstig internationale treinreizigers.

Gedurende de dag zullen alle bloggers te volgen zijn op social media met de hashtag #NSBloggerstrip. Dorit Roest van Bloggers Network legt uit wat er zo uniek is aan deze samenwerking: “Behalve het feit dat deze tien bloggers perfect tips kunnen geven buiten de gebaande paden, zien we ook dat zij hun volgers enthousiasmeren en op hun manier inspireren.”.

NS International werkt samen met het influencersnetwerk van Bloggers Network om de juiste schrijvers te vinden.

via: Emerce.nl